بازخورد درباره این کالا

بست کمربندی 2.5-150

باگارانتی
RC 150-2.5
0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: RC 150-2.5
ویژگی های محصول
+ اطلاعات بیشتر
امکان برگشت کالا با دلیل "انصراف از خرید" تنها در صورتی مورد قبول است که پلمب کالا باز نشده باشد.

تماس بگیرید

بروزرسانی قیمت: 28 شهریور 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

بست کمربندی 2.5-150

هر بسته بست کمربندی 2.5-150 حاوی 100 عدد بست کمربندی پلاستیکی با طول 150، عرض 2.5 و قطر 37 میلیمتر  می باشد که تا 8 کیلوگرم تحمل وزن و 85 درجه‌ی سانتی‌گراد تحمل گرما را دارد.

نمایش بیشتر - بستن

معرفی بست کمربندی 2.5-150

بست کمربندی ابزاری ضروری برای نظم‌دهی و دسته‌بندی کابل‌ها در تابلوهای برق و سایر کاربردهای مشابه مانند راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری است. اگر کابل‌ها به شیوه‌ای صحیح دسته‌بندی نشوند، با گذشت زمان مشکلاتی مانند پیچیدگی کابل‌ها و طولانی شدن زمان شناسایی آن‌ها به وجود می‌آید. این مشکلات می‌تواند در عملکرد و مدیریت سیستم‌های برق و شبکه‌ها اختلال ایجاد کند.

کاربرد بست کمربندی 2.5-150

برای ایجاد نظم و مدیریت بهتر در چنین شرایطی از نوارهای پلاستیکی یا فلزی مقاوم استفاده می‌شود که به آن‌ها بست کمربندی گفته می‌شود. این بست‌ها از پلاستیک بسیار مقاوم ساخته شده‌اند و دارای ضامن هستند که یک‌بار مصرف می‌باشند. به این معنا که پس از بسته شدن به دور کابل یا لوله‌های باریک، اندازه حلقه آن‌ها فقط قابل کوچک‌تر شدن است و دیگر نمی‌توان آن را بزرگ کرد. به عبارت دیگر، پس از عبور نوار از ضامن، بست قفل می‌شود و اندازه حلقه آن دیگر تغییر نمی‌کند.

نکات مهم در استفاده از بست کمربندی 2.5-150

هنگام بستن کابل یا سیم برق با بست‌های کمربندی، باید دقت شود که میزان سفت کردن آن‌ها به اندازه کافی باشد تا از آسیب‌دیدگی کابل‌ها جلوگیری شود. در صورت سفت کردن بیش‌ازحد، ممکن است کابل یا سیم دچار زخم و آسیب شود، که این موضوع می‌تواند منجر به خسارت‌های جبران‌ناپذیری گردد. این نکته در مورد بستن شلنگ‌هایی که سیالاتی مانند آب، نفت، گازوئیل یا مواد شیمیایی از آن‌ها عبور می‌کنند نیز باید رعایت شود.

ویژگی‌های بست کمربندی 2.5-150رعد

بست کمربندی رعد یکی از محصولات باکیفیت است که در سایزها و طول‌های مختلف تولید می‌شود. به‌عنوان مثال، هر بسته بست کمربندی 2.5-150 شامل 100 عدد بست پلاستیکی با طول 150 میلی‌متر، عرض 2.5 میلی‌متر و قطر 37 میلی‌متر است که توانایی تحمل وزن تا 8 کیلوگرم و مقاومت حرارتی تا 85 درجه سانتی‌گراد را داراست.

مزایای اقتصادی و کاربردی بست کمربندی

به دلیل قیمت مناسب و سهولت استفاده، بست کمربندی پلاستیکی راه‌حلی اقتصادی برای بستن دو یا چند شیء به یکدیگر است. به همین دلیل، این نوع بست‌ها در طیف وسیعی از صنایع و همچنین مصارف خانگی استفاده می‌شوند. بست کمربندی رعد از نایلون 6.6 ساخته شده که مقاوم در برابر اشتعال و خود خاموش شونده است، که مطابق با استاندارد IEC 62275 تولید می‌شود. این ویژگی به معنای مقاومت این بست‌ها در برابر اشتعال و خاموش شدن خودکار در صورت آتش‌سوزی است.

استفاده بهینه از بست کمربندی 2.5-150

این بست‌ها دارای رنگ طبیعی پلی‌آمید 6.6 هستند (بی‌رنگ و کمی متمایل به سفید) و معمولاً به‌عنوان بست‌های کمربندی مصرف عمومی شناخته می‌شوند. برای استفاده بهینه از بست کمربندی رعد، باید از قرار گرفتن آن در معرض نور مستقیم خورشید (اشعه ماوراء بنفش) برای مدت طولانی جلوگیری کرد، زیرا نایلون 6.6 در برابر اشعه ماوراء بنفش آسیب‌پذیر است. بنابراین، این نوع بست‌ها عموماً در محیط‌های داخلی و دور از نور خورشید استفاده می‌شوند.

توضیحات تکمیلی

بست کمربندی 2.5-150
مشخصات دیگر
برند :

رعد الکتریک

کشور سازنده

ایران

تعداد در کارتن

10000

تعداد در بسته

10

گارانتی

گارانتی 18 ماهه شرکتی معتبر

امتیاز کاربران به:

بست کمربندی 2.5-150 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش