بازخورد درباره این کالا

پوش باتن فلزی زرد اشنایدر الکتریک

0
از 0 رای

0دیدگاه

صنعت روز
موجود در انبار
  • ارسال توسط صنعت روز

تماس بگیرید

بروزرسانی قیمت: 13 دی 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

پوش باتن فلزی زرد اشنایدر الکتریک

 

شستی فشاري

شستی فشاري وسيله ای کنترلي است که براي باز و بسته کردن کنتاکت ها به صورت دستي استفاده مي شود. شستي (پوش باتن) از سری وسايلي است که به کنتاکتورها فرمان مي دهد؛ و به دو صورت شستي وصل (استارت) و شستي قطع (استوپ) درمدار استفاده می شود.

شستي استارت در وصل کردن کنتاکتور به کار می رود و زماني که به شستي فشار وارد مي شود، مدار را وصل و با برداشتن فشار مدار را قطع مي کند.

شستي استوپ وسیله ای براي قطع جريان بوبين کنتاکتور است. اين شستي بر خلاف شستي استارت در حالت معمول بسته است و تنها زماني که به آن فشار وارد شود، قطع شده و با برداشتن دست از روي آن بسته مي شود. زمانی که کنتاکتوري با شستی استوپ فرمان می گیرد مدار قطع شده و کنتاکتور با اتصال دوبارۀ جريان برق، وصل نمي شود مگر اين که دوباره جریان به مدار برگردد به عبارت دیگر مدار دوباره استارت شود.

شستي ها طوري ساخته می شوند که وقتی يک شستي در حالت استارت است، براي مدار ديگر می تواند استوپ باشد.

 شستي هاي فشاري داراي کنتاکت هاي باز (NO) کنتاکت هاي بسته (NC) هستند. در برخی موارد هر دو کنتاکت باز و بسته در یک شستی بکار رفته است. شستي هاي فشاري 22 میلی متری مي تواند حداکثر ۶ مدار را کنترل کند اما شستي هاي فشاري 30 میلی متری در بیشترین حالت ۱۶مدار را کنترل مي کند.

ساختمان شستي ها مجموعه ای از پيستون، فنر باز گرداننده و مجموعه کنتاکت ها است. در شکل زیر يک شستي فشاري باز (NO) به تصویر کشیده شده است که در حالت باز هيچ جرياني از آنها عبور نمي کند. زمانی که  فشار روي شستي قطع شود پيستون به کمک فنر به موقعيت باز بر مي گردد

 شستي هاي بسته (NC) مانند شکل زیر، به منظور باز و بسته کردن يک مدار مورد استفاده قرار مي گيرد. کنتاکت ها به صورت عادي بسته بوده و امکان جاری شدن جريان در مدار کنترل وجود دارد. با فشرده شدن شستي کنتاکت ها باز شده و مانع ورود جریان به مدار کنترل می شود. اين نوع شستي ها از نوع اتصال آنی هستند چون کنتاکت ها تا زمانیکه پيستون فشار داده شود باز است.

فنی
کد فنی XB4BA51
نام اختصاری XB4
نوع ولتاژ 600V
نوع عملکرد بازگشت فنری
تعداد کنتاکتهای کمکی 1NO
نوع کلید پوش باتن
ابعاد
قطر 22 میلی متر
خصوصیات ظاهری
جنس بدنه فلزی
رنگ زرد
محیطی
درجه حفاظت بر حسب IP IP66

 

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش