بازخورد درباره این کالا

کنتاکت کمکی 2 باز 2 بسته هیوندا UAB 22

تماس بگیرید

بروزرسانی قیمت: 8 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

کنتاکت کمکی 2 باز 2 بسته هیوندا UAB 22

کمکی کنتاکتور Hyundai UAB 22، کنتاکت کمکی 2 باز 2 بسته هیوندا UAB 22 یک تجهیز الکتریکی با مزایا و معایب خاص است که در ادامه به کنتاکت کمکی 2 باز 2 بسته هیوندا UAB 22 توضیحات بیشتری در مورد آن می‌پردازیم.

نمایش بیشتر - بستن

کمکی کنتاکتور Hyundai UAB 22، کنتاکت کمکی 2 باز 2 بسته هیوندا UAB 22 یک تجهیز الکتریکی با مزایا و معایب خاص است که در ادامه به توضیحات بیشتری در مورد آن می‌پردازیم.

مزایا کنتاکت کمکی 2 باز 2 بسته هیوندا UAB 22:

  1. تنوع در نصب:
    • این کمکی کنتاکتور با اندازه و ابعاد مناسب به تمام مدل‌های کنتاکتورهای هیوندای و حتی مدل‌های ال اس سازگار است.
  2. قیمت مناسب:
    • یکی از مزایای این کنتاکتور، قیمت کمکی کنتاکتور Hyundai UAB نسبت به مدل‌های دیگر است، که منجر به کاهش هزینه‌های پروژه می‌شود.

معایب کنتاکت کمکی 2 باز 2 بسته هیوندا UAB 22:

  1. شل بودن کمکی:
    • یکی از معایب این محصول، شل بودن کمکی است و در برخی موارد ممکن است سختی در جدا کردن آن از کنتاکتور به وجود آید.

شکل ظاهری کنتاکت کمکی 2 باز 2 بسته هیوندا UAB 22:

کمکی کنتاکتور کنتاکت کمکی 2 باز 2 بسته هیوندا UAB 22 دارای طراحی مشکی با گیره و فنر زیر آن برای اتصال به کنتاکتور است. این کمکی دارای خار طوسی رنگ برای جدا کردن از کنتاکتور می‌باشد. روی کمکی کنتاکت کمکی 2 باز 2 بسته هیوندا UAB 22، یک کلید نارنجی برای وصل کمکی و کنتاکتور قرار دارد. اگر کنتاکتور وصل شود، کلید رویه کمکی نیز به آن متصل می‌شود و کاربر از وصل شدن کنتاکتور باخبر می‌شود. روی کمکی علاوه بر این، عبارت UAB 22 حک شده است.

نتیجه‌گیری:

کمکی کنتاکتور Hyundai UAB 22 با دو پلاتین باز و دو پلاتین بسته، یکی از کاربردی‌ترین کمکی کنتاکتورهاست. این محصول با تعداد تیغه‌های فرمان متناسب با نیازهای مختلف، به‌ویژه در تابلوهای با تعداد فرمان بالا، بسیار کارآمد است.

درباره شرکت Hyundai Electric:

شرکت Hyundai Electric یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه الکتریکی است که با تکنولوژی‌های پیشرفته و پروژه‌های بزرگ، جایگاه خود را به عنوان یک غول تکنولوژی برقی افزایش داده است. توسعه پروژه‌های نیروگاه برق و تولید محصولات متنوع در زمینه الکتریکی از جمله اقتشادات این شرکت به شمار می‌روند.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش