بازخورد درباره این کالا

کليد حرارتی مغناطیسی اشنایدر الکتریک 24 تا 32 آمپر

0
از 0 رای

0دیدگاه

شناسه محصول: GV2ME32
صنعت روز
موجود در انبار
  • ارسال توسط صنعت روز

تماس بگیرید

بروزرسانی قیمت: 13 دی 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

کليد حرارتی مغناطیسی اشنایدر الکتریک 24 تا 32 آمپر

Motor circuit breaker, TeSys GV2, 3P, 6-10 A, thermal magnetic, screw clamp terminals

 

کليد حرارتی مغناطیسی 24 تا 32 آمپر

GV2ME32

 

كليد محافظ موتور يك نمونه از انواع كليدخودكار است و مي تواند جريان شديد الكتروموتور را در زمان راه اندازي تحمل كند،بدون اينكه کلید قطع شود. كليد محافظ مي تواند موتور را در مقابل اتصال كوتاه، تكفاز شدن الكتروموتور، افت ولتاژ و اضافه بار حفاظت کند براي کار کردن رله، معمولاًآن را بر روي جريان معيني تنظيم مي كنند (5.1 تا 8.1 برابر جريان نامي) زمانی كهجريان از حد تنظيم شده بيشتر شود، قسمت حرارتي رله عملكرده و مدار را قطع مي كندقسمت مغناطيسي اين رله از يك هستۀ متحرك و يك بوبين تشكيل شده است به طوري كه هستۀمتحرك از طريق نيروي يك فنر به طرف بالا كشيده می شود. زمانی که جريان از حد تنظيمشده بالاتر رود يا در مدار اتصال كوتاه به وجود آيد، بوبين مغناطيس شده، هسته متحركرا به سمت پايين مي كشد و باعث قطع كنتاكت هاي متصل به هستۀ متحرك مي شود در نتيجهرله مدار را قطع مي كند لازم به ذکر است که مدت زمان عمل رله بسيار كم است.

کلید حرارتی مغناطیسی فوق رنج جریان 24 تا 32آمپر را پوشش می دهد و برای مدارهای سه فاز متناوب استفاده می شود. این نمونه کلیداز نظر موقعیت نصب می تواند در هر حالت داخل  تابلوی برق قرار گیرد.

 

کلیدهای حرارتی-مغناطیسی معمولاً براي راه اندازيدو جريان مختلف استفاده مي شود:

– 1   كليد محافظ موتور براي راه اندازيسبك كه جريان راه اندازي را درصورتي كه از 5 برابر جريان نامي تجاوز نكند به مدت 20 ثانيه نگه مي دارد.

2 – كليدمحافظ موتور براي راه اندازي های سنگين در صورتی كه جريان راه اندازي از 10 برابر جريان نامي تجاوز نكند، به مدت 4 ثانيه تحمل مي نماید. در نتیجه اين كليد در شرايط سخت تري از كليد اتوماتیکمعمولي با رله جريان زياد كار می کند.

 

فنی
کد فنی GV2ME
کاربرد محصول موتوری
رنج جریان(آمپر) 24-32A
توان موتور(کیلو وات) 15KW

 

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش