پاسخ پرسش های پرتکرار - صنعت روز ، نمایندگی اشنایدر الکتریک ، نمایندگی اشنایدر ، اشنایدر

پاسخ پرسش های پرتکرار

پرسش های پرتکرار
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های ما بوده است و صنعت روز در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
1.وارد سایت صنعت روز شوید.
2.روی گزینه تماس با ما کلیک کنید.
3.در این قسمت با زدن روی تماس با ما میتوانید جزییات سفارش خود را پیگیری نمایید.
چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟
باربری برای لوازم برقی سنگین یا بزرگ مانند تابلو برق  و کلید هوایی، اتوماسیون ، دستگاه حجیم و ایستاده و سایر دستگاه‌های حجیم است...
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
خیر شما میتوانید سفارش خود را هنگام سفارش کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در محل وجود ندارد.
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله ، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر هست.