بازخورد درباره این کالا

کلید مینیاتوری سه پل ۳۲ آمپر هیوندای HYUNDAI HGD 63N 3P-32A

HYUNDAI HGD 63N 3P-32A three-pole miniature switch 32 amps

تماس بگیرید

بروزرسانی قیمت: 11 اردیبهشت 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

محصولات مشابه

نقد و بررسی

کلید مینیاتوری سه پل ۳۲ آمپر هیوندای HYUNDAI HGD 63N 3P-32A

این کلید مینیاتوری سه پل ۳۲ آمپر هیوندای تیپ C، که به نام فیوز مینیاتوری یا RCB (Residual Current Breaker) نیز شناخته می‌شود، یک نوع کلید حفاظتی معتبر در برابر اتصال کوتاه و جریان اضافه است. این کلید مینیاتوری سه پل ۳۲ آمپر هیوندای با نام تجاری HYUNDAI HGD 63N 3P-32A، از جمله ابزارهای حیاتی در حفاظت از سیستم‌های الکتریکی می‌باشد.

نمایش بیشتر - بستن

این کلید مینیاتوری سه پل ۳۲ آمپر هیوندای تیپ C،  یک نوع کلید حفاظتی معتبر در برابر اتصال کوتاه و جریان اضافه است. این کلید، با نام تجاری HYUNDAI HGD 63N 3P-32A، از جمله ابزارهای حیاتی در حفاظت از سیستم‌های الکتریکی می‌باشد.

خصوصیات کلید مینیاتوری سه پل ۳۲ آمپر هیوندای HYUNDAI HGD 63N 3P-32A :

فیوزها از لحاظ سرعت عملکرد به دو دسته کندکار و تندکار تقسیم می‌شوند:

فیوزهای کندکار: این نوع فیوزها نشانگر واکنش ملایم‌تر در برابر عبور جریان بیش از حد هستند و باعث قطع کمی دیرتر برق می‌شوند. با این حال، واکنش این فیوزها در مقابل جریان اتصال کوتاه تقریباً لحظه‌ای است.

فیوزهای تندکار: این نوع فیوزها دارای زمان قطع کمتری نسبت به فیوزهای کندکار هستند و به همین دلیل در مصارف روشنایی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این فیوزها به سرعت برق را قطع می‌کنند و در کاربردهایی که زمان واکنش مهم است، مانند مصارف روشنایی، به‌طور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند

ابعاد و اندازه کلید مینیاتوری سه پل ۳۲ آمپر هیوندای : 

ابعاد کلید مینیاتوری سه پل ۳۲ آمپر هیوندای به اندازه 85×70×18 است که از تیپ‌های قدیمی خود بزرگتر به‌نظر می‌آید. این فیوز مینیاتوری از نوع مینیاتوری سه فاز 32 امپر هیوندای است، که در طراحی جدید آن، رنگ کلید به سفید و دسته اعمال کننده به نوک مدادی تغییر یافته است.

در قسمت پایین دسته، نام تجاری HYUNDAI به رنگ آبی آشکار است و پایین‌تر از آن، عبارت HGD 63N و پایین‌تر از آن C32 که جریان فیوز مینیاتوری را اعلام می‌کند، نقش بسته‌اند. بالاتر از دسته عملگر، یک درب شیشه‌ای وجود دارد که درون آن می‌توان از تگ‌های شناسایی بهره برد.

در پایین و کف فیوز مینیاتوری سه پل HYUNDAI HGD 63N 3P-32A، یک قفل بسیار کارا و حرفه‌ای قرار دارد که برای نصب بر روی ریل فلزی، از مدل‌های قدیمی مینیاتوری های هیوندای، به‌طور قوی‌تر و محکم‌تر روی ریل‌ها قرار می‌گیرد. در قسمت چپ فیوز مینیاتوری، اطلاعات تکمیلی روی بدنه درج شده که برای کاربران اطلاعات جالبی ارائه می‌دهد

 

نتیجه گیری کلید مینیاتوری سه پل ۳۲ آمپر هیوندای :

کلید مینیاتوری سه پل ۳۲ آمپر هیوندای با کد فنی HYUNDAI HGD 63N 3P-32A یکی از فیوزهای پرکاربرد است. این فیوز به عنوان یک حلقه حفاظتی در بیشتر مدارها و تابلوها، به ویژه در مدار کنترل و مدار فرمان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. علاوه بر این کاربرد رایج، در برخی موارد، این فیوز مینیاتوری HYUNDAI HGD 63N 3P-32A به عنوان حلقه حفاظتی برای راه‌اندازی و کنترل برق الکتروموتور تکفاز کوچک با توان زیر 3HP و یا به عنوان کلید فیوز در شیرهای برقی نیز مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع، کلید مینیاتوری هیوندای 32 آمپر سه پل به‌طور عمده در مدارهای فرمان و کنترل اعمال می‌شود.

همچنین، در برخی از سوله‌ها و کارخانه‌ها، از فیوز مینیاتوری برای روشن کردن لامپ‌های سقفی با توان تا 1000W نیز استفاده می‌شود. این لامپ‌ها می‌توانند ترانسخور یا بدون ترانس باشند، و با استفاده از فیوز مینیاتوری هیوندای 32 آمپر، حفاظت از سیستم در مواجهه با افزایش جریان یا اتصال کوتاه انجام شود.

 

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش