پرسش ها Archive - صنعت روز ، نمایندگی اشنایدر الکتریک ، نمایندگی اشنایدر ، اشنایدر
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های صنعت روز بوده است و صنعت روز در این...
3 سال قبل
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
چطور میتوانم سفارشم را پیگیری کنم؟
1.وارد سایت صنعت روز شوید.   2.روی گزینه تماس با ما کلیک کنید.   3.در این قسمت با...
3 سال قبل
چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟
چه کالاهایی از طریق باربری ارسال می شوند؟
باربری برای لوازم برقی سنگین یا بزرگ مانند تابلو برق  و کلید هوایی، اتوماسیون ، دستگاه حجیم و...
3 سال قبل
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟
خیر شما میتوانید سفارش خود را هنگام سفارش کالا پرداخت کنید، در برخی موارد امکان پرداخت سفارش در...
3 سال قبل
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله ، امکان ثبت سفارش بصورت تلفنی امکان پذیر هست. به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش...
3 سال قبل